Discussies van Remco Reitsma (43)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Recente activiteiten

"Reactie op IPMA-NL van Chris Meijer, Contracting Program Director, Project Lead: Ik…"

Remco Reitsma heeft 9 Jun 2010 gereageerd op Communicatie binnen projecten. Kan videoconferencing iets toevoegen ?

6 17 Jun 2010
Antwoord van Remco Reitsma

"Reactie op IPMA-NL van Marcel Vastwijk, Programma Manager Ik heb net een programma v…"

Remco Reitsma heeft 4 Jun 2010 gereageerd op Communicatie binnen projecten. Kan videoconferencing iets toevoegen ?

6 17 Jun 2010
Antwoord van Remco Reitsma

"Redenerend van uit Project Management krijg je mijnsinziens geen volledig antwoord o…"

Remco Reitsma heeft 18 Mei 2010 gereageerd op Project hygiëne?

4 18 Mei 2010
Antwoord van Jervis Groeneveld

"Volgens mij gaat het gewoon over werkhygiëne, of eigenlijk nog gewoner over interper…"

Remco Reitsma heeft 18 Mei 2010 gereageerd op Project hygiëne?

4 18 Mei 2010
Antwoord van Jervis Groeneveld

"Jervis, mijn eigen associatie met projecthygiëne, vergelijkbaar met managementhygiën…"

Remco Reitsma heeft 18 Mei 2010 gereageerd op Project hygiëne?

4 18 Mei 2010
Antwoord van Jervis Groeneveld

"en voor de iPhone is ook projectplace beschikbaar. zie video"

Remco Reitsma heeft 19 Feb 2010 gereageerd op Wat is de ideale projectmanagers-App voor de Iphone?

3 19 Feb 2010
Antwoord van Remco Reitsma

"Edwin ze zien er uit als gave apps. Heb je zelf ervaring met een of meerdere van die…"

Remco Reitsma heeft 19 Feb 2010 gereageerd op Wat is de ideale projectmanagers-App voor de Iphone?

3 19 Feb 2010
Antwoord van Remco Reitsma

"Runy, dank voor je reactie. Thebrainc.om ziet er inderdaad wel interessant uit. Ik h…"

Remco Reitsma heeft 28 Dec 2009 gereageerd op Welk tool is echt onmisbaar voor de projectmanager?

4 18 Aug 2010
Antwoord van Jannie Kooistra

"Keesjan het inwijden van de opdrachtgever in een methode heeft vooral tot doel dat O…"

Remco Reitsma heeft 13 Okt 2009 gereageerd op “Ach, dan implementeren we toch even Prince2 … en dan zijn we volwassen!"

5 19 Okt 2009
Antwoord van Keesjan Kleef

"Dit leek wel erg op reclame. Heb haar gevraagd dit niet zo te doen. Ik denk dat de b…"

Remco Reitsma heeft 1 Okt 2009 gereageerd op Waarom moeilijk als het eenvoudig kan?

2 1 Okt 2009
Antwoord van Remco Reitsma

RSS

Tools voor projecten




Video's

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Contact

Voor vragen, opmerkingen of suggesties: info@ikdoeprojecten.nl

Remco Reitsma,
Communitymanager

© 2024   Gemaakt door Remco Reitsma.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden